Wednesday, June 1, 2011

Sa nu

De lumi s-ar prabusi in haos,
De diavolul iar se ridica,
Sa nu imi stingi iubit-o luna.
Ar fi pacat sa-mi fie frica.

De astazi as afla din stele
Ca de trait mai am o clipa,
Sa nu imi stingi iubit-o luna
Ar fi pacat sa-ti pierd aripa.

De chiar oceane-nvolburate
Sar napusti sa-mi fure viata,
Sa nu imi stingi iubit-o luna.
Ar fi pacat sa nu-ti vad fata

De lumi s-ar pravali asupra-mi
Si m-ar ucide-n prag de seara,
Sa nu imi stingi iubit-o luna.
Ar fi pacat sa uit ca-i vara.

De chiar amoruri si iubite
Mi-ar bate-n suflet cui de-arama,
Sa nu imi stingi iubit-o luna.
Ar fi pacat sa fii o drama.

De al tau trecut cu rele vorbe
S-ar aduna la mine-n piept,
Sa nu imi stingi iubit-o luna.
Ar fi pacat sa mor nedrept.

Te-ntrebi da luna asta cine-i.
Nu-i astrul cel ceresc vezi bine.
E nemurirea mea intr-una,
E doar iubirea-ti pentru mine.

No comments:

Post a Comment